zmień kontrast zmień kontrast
Zmień kontrast
zmień czcionkę zmień czcionkę
Zmień czcionkę

Tworzenie i zarządzanie architekturą procesów organizacji

Podczas szkolenia uczestnicy zostaną wyposażeni w podstawową wiedzę i umiejętności niezbędne do tworzenia, wdrożenia i zarządzania architekturą procesów organizacji.

 

Adresaci szkolenia:

  • menedżerowie i dyrektorzy ds. zarządzania jakością,
  • pełnomocnicy ds. jakości,
  • kierownictwo i pracownicy jednostek zajmujących się doskonaleniem procesów,
  • kierownicy projektów.

 

Czas trwania:

1 dzień (9.00 -17.00)

 

Program:

  1. Znaczenie i zakres wykorzystania architektury procesów w zarządzaniu procesami (BPMS).
  2. Identyfikacja głównych komponentów architektury procesów oraz relacji pomiędzy nimi.
  3. Modele referencyjne i zakres ich wykorzystania.
  4. Ustalanie liczby poziomów architektury procesów oraz szczegółowości modelowania.
  5. Określanie notacji wykorzystywanej w modelowaniu procesów.
  6. Dokumentacja operacyjna (procedury, instrukcje), a architektura procesów.
  7. Przygotowanie i organizacja projektu tworzenia architektury procesów.
  8. Główne zagrożenia i recepty na ich uniknięcie.
  9. Kluczowe warunki skutecznego wdrożenia i zarządzania architekturą procesów.

 

Koszt szkolenia: 1200,00zł

 

Informacje oraz zapisy:
email: kursy@oswiata.slask.pl
tel. 32 204 14 73 wew. 25