zmień kontrast zmień kontrast
Zmień kontrast
zmień czcionkę zmień czcionkę
Zmień czcionkę

Budowanie strategii rozwoju firmy

Podczas szkolenia uczestnicy poznają proces budowania strategii firmy w zmiennym otoczeniu; zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu wyboru wizji i misji przedsiębiorstwa, definiowania celów, wyboru strategii oraz budowy biznesplanów finansowych weryfikujących wartość strategii, a także zostaną przygotowani do wdrożenia strategii wzrostu wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu VBM oraz systemu Balanced Scorecard.

 

Adresaci:

▪       właściciele firm,

▪       członkowie zarządów i rad nadzorczych,

▪       dyrektorzy,

▪       członkowie rad nadzorczych,

▪       menedżerowie i specjaliści

 

 

Program:

 

Dzień 1 Determinanty sukcesu strategii

  1. Źródła trwałego sukcesu przedsiębiorstwa.
  2. Unikalny charakter strategii firmy.
  3. Etapy budowania strategii firmy.
  4. Zarząd i top management, a wybór strategii firmy oraz sposobów jej budowania i wdrażania.
  5. Strategia grupy kapitałowej, a strategia jednostek biznesowych.
  6. Zmienne otoczenie firmy jako źródło szans i zagrożeń.
  7. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej firmy - badanie struktury rynku, analiza otoczenia, pomiar wielkości i wartości rynków, Kluczowe Czynniki Sukcesu (KCS), kształtowanie przewagi konkurencyjnej. Wyróżniki konkurencyjne, a strategia konkurowania na rynkach.
  8. Bilans strategiczny.

 

Dzień 2 Wybór strategii

  1. Diagnoza strategiczna.
  2. Wybór tematów strategicznych.
  3. Aspiracje przedsiębiorstwa – definiowanie wizji. 
  4. Definiowanie misji i wartości organizacji.
  5. Wizja firmy, a cele finansowe.
  6. Strategie stymulowania wyników finansowych.
  7. Cele rynkowe i miary ich realizacji (KPI).
  8. Strategie rynkowe.
  9. Strategia produktowa.
  10. Budowa propozycji wartości dla strategicznych grup klientów opartych na wyróżnikach z wykorzystaniem Macierzy Wartości.

 

Koszt szkolenia: 1400,00zł

 

Informacje oraz zapisy:
email: kursy@oswiata.slask.pl
tel. 32 204 14 73 wew. 25