Podczas szkolenia uczestnicy nabywają podstawową wiedzę z zakresu rachunkowości i finansów, uczą się „czytać” i interpretować dokumenty finansowe firmy oraz (w podstawowym zakresie) zarządzać finansami.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają metody analizy fundamentalnej i diagnozowania przedsiębiorstw w oparciu o różne wskaźniki (finansowe i pozafinansowe) oraz nabywają umiejętności właściwego doboru i interpretacji wskaźników finansowych w odniesieniu do różnych sytuacji decyzyjnych. Dowiadują się jak trafnie oceniać przyszłe zdarzenia wykorzystując analizy symulacyjne oparte na wskaźnikach i skutecznie zarządzać w oparciu o kluczowe wskaźniki finansowe.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają proces budowania strategii firmy w zmiennym otoczeniu; zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu wyboru wizji i misji przedsiębiorstwa, definiowania celów, wyboru strategii oraz budowy biznesplanów finansowych weryfikujących wartość strategii, a także zostaną przygotowani do wdrożenia strategii wzrostu wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu VBM oraz systemu Balanced Scorecard.
Podczas szkolenia uczestnicy zostają wyposażeni w narzędzia do tworzenia systemu efektywnego zarządzania kapitałem ludzkim w kontekście jego roli budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Doskonalą umiejętności z zakresu formułowania celów i strategii rozwoju zasobów ludzkich, zarządzania organizacjami opartymi na wartościach oraz skutecznego zarządzania pokoleniami i lukami pokoleniowymi. Poznają narzędzia HR–owe wspierające rozwój zasobów ludzkich i zasady doboru KPI oceny skuteczności działań HR-owych.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają techniki i narzędzia do efektywnego prowadzenia zaawansowanych negocjacji biznesowych. Doskonalą swoje umiejętności negocjacyjne w zakresie rozpoznawania osobowości negocjatora i przeciwników negocjacyjnych, wywierania wpływu, rozpoznawania, czy jest się obiektem manipulacji oraz przeciwstawiania się próbom manipulacji, a także zarządzania emocjami oraz zarządzania konfliktem podczas negocjacji.
Podczas szkolenia uczestnicy pogłębiają umiejętności gwarantujące dobre i efektywne przygotowanie prezentacji oraz wystąpienia publicznego. Poznają techniki przygotowania prezentacji informacji finansowych oraz sposoby ich prezentacji na forum publicznym, a także zasady publicznego zabierania głosu, w tym podejmowania obrony prezentowanych treści.
Podczas szkolenia uczestnicy pogłębiają wiedzę z zakresu ustalania strategii cenowych oraz zarządzania cenami w relacjach z różnymi grupami klientów. Poznają czynniki wpływające na ustalanie cen i wpływ firmy na zarządzanie nimi, proces ustalania cen w kontekście strategii cenowej, metody ustalania cen w różnych sytuacjach decyzyjnych, techniki komunikacji cen oraz zasady obrony cen.
Podczas szkolenia uczestnicy doskonalą umiejętności komunikacji strategii oraz jej prezentacji różnym grupom odbiorców. Szkolenie koncentruje się na rozwoju indywidualnych cech przywódczych uczestników ze szczególnym naciskiem na budowanie zespołu w kontekście wdrażania strategii oraz zarządzanie zmianami, wynikającymi z wdrażania strategii.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają proces przygotowania i wdrożenia skutecznej strategii marki oraz kontroli jej efektów. Nabywają umiejętności związane z kreowaniem marki i zarządzaniem marką (korporacyjną, produktową, osobistą) oraz budowaniem przewagi konkurencyjnej w oparciu o markę.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby definiowania strategicznych rynków działania, segmentacji rynków B2B oraz wyboru strategicznych grup klientów. Poszerzą wiedzę z zakresu zarządzania segmentami klientów i kanałami dystrybucji w oparciu o kryteria rentowności. Zapoznają się z technikami optymalizacji portfela klientów oraz metodami zarządzania portfelem klientów i wartością dodaną oferowaną klientom.
Podczas szkolenia uczestnicy zostają wyposażeni w efektywne narzędzia zarządzania procesem zakupów i podejmowania skutecznych decyzji zakupowych. Nabywają umiejętności budowania strategii zakupów oraz poszukiwania oszczędności, redukcji wydatków i budowania relacji z dostawcami, a także poznają metody zarządzania strategiami grup asortymentowych i budowania bazy asortymentowej.
Podczas szkolenia uczestnicy pogłębiają wiedzę związaną z zarządzaniem płynnością finansową firmy oraz doskonalą umiejętności z zakresu optymalnego zarządzania kapitałem obrotowym, diagnozowania płynności finansowej i planowania przepływów pieniężnych w oparciu o powzięte plany działań. Poznają metody zabezpieczenia interesów wierzycieli przed nierzetelnymi kontrahentami.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają proces tworzenia i wdrożenia systemu zarządzania procesami w organizacji oraz nabywają umiejętności z zakresu mapowania i modelowania procesów biznesowych oraz ich optymalizacji.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają zagadnienia związane z inicjowaniem, planowaniem, realizacją, kontrolą i zamknięciem projektu oraz metodykę i narzędzia zarządzania projektami w oparciu o najlepsze praktyki.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady działania systemu MBO opartego na zbilansowaniu rezultatów, procesów i zasobów oraz proces budowy i wdrażania systemu MBO w przedsiębiorstwie. Nabywają umiejętności w zakresie wyznaczania, monitorowania i oceny realizacji celów przez pracowników oraz stosowania narzędzi niezbędnych do sprawnego funkcjonowania MBO
Podczas szkolenia uczestnicy zostają wyposażeni w narzędzia pozwalające identyfikować i oceniać ryzyko grożące organizacji, a także zarządzać nim w sposób systemowy. Poznają modele zarządzania ryzykiem, metody jego identyfikacji, analizy, postępowania z ryzykiem i jego kontroli.
Podczas szkolenia uczestnicy poznająkoncepcję organizacji uczącej się oraz zasady i praktyki zarządzania wiedzą. Dowiadują się jak kształtować kulturę wiedzy organizacji i wpływać na procesy tworzenia oraz transferu wiedzy. Zostają wyposażeni w wiedzę i umiejętności niezbędne do zbudowania i wdrożenia systemu zarządzania wiedzą w organizacji.