Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby definiowania strategicznych rynków działania, segmentacji rynków B2B oraz wyboru strategicznych grup klientów. Poszerzą wiedzę z zakresu zarządzania segmentami klientów i kanałami dystrybucji w oparciu o kryteria rentowności. Zapoznają się z technikami optymalizacji portfela klientów oraz metodami zarządzania portfelem klientów i wartością dodaną oferowaną klientom (CVA). Dowiedzą się, jak zbudować unikatową propozycję dla klientów docelowych opartą na konkurencyjnych wyróżnikach i jak zarządzać relacjami z najbardziej wartościowymi klientami.
Adresaci:
▪ prezesi,
▪ członkowie zarządów,
▪ członkowie rad nadzorczych
▪ dyrektorzy,
▪ kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży.
Program:
Dzień 1
Dzień 2
Koszt szkolenia: 1200,00zł
Informacje oraz zapisy:
email: kursy@oswiata.slask.pl
tel. 32 204 14 73 wew. 25